Introduce about myself (自己紹介)

Hello, everyone. My name is M'EX.

I'm a college student and specialize in mechanics.

My hobby is railway and bycicle.

I like to go on travels around Japan by them during long vacation.

My account name is named after Narita Express whose nickname is N'EX.

I'll introduce about my activity on this blog.

Thank you!

と英語で紹介すると読んでくれる人が絶望的に少なくなりそうなのでちゃんと日本語で書きます。というわけで日本語版の自己紹介に書き直しました

 

みなさんこんにちは。僕の名前はM'EXです。

大学生をしていて機械工学科で勉強しています。

趣味は鉄道と自転車です(ちなみに耳コピも)。

長い休みの期間に日本中を旅行するのが好きです。

アカウント名の由来は成田エクスプレスの愛称からN'EXからつけました。

(ちなみにMは僕の苗字の頭文字です)

僕の様々な活動についてこのブロブで紹介していくつもりです。

よろしくです。